ODKAZY

 

Centrální vysavače

Beam je světoznámá značka centrálních vysavačů. Značka je součástí holdingu Electrolux, což je největší světový výrobce na centrální vysavače. Stále více a více zákazníků se zajímá o možnosti centrálního vysávání, neváhejte a pořiďte si centrální vysavače právě nyní.

Garážová vrata

Společnost Olymps Door je předním dodavatelem garážových sekčních vrat ve střední Evropě. Vzhledem ke zkušenostem jsme schopni nabídnout garážová vrata do všech možných domů i komerčních center. Na našich stránkách objevíte i návrhář vrat.

Server AiNews obsahuje 1323 článků a 23 čekají na schválení administrátorem.

Líbí se vám tento web

 

 39%

 

 26%

 

 7%

 

 10%

 

 17%

odpovědí: 138
neniobr.jpg

 

Jak nakupuje oblečení žena?

Nákupní chování mužů se od žen zásadně liší. Co se týče oblečení a módy, žena je schopná při výběru konkrétního kousku oblečení přesně na dálku zkombinovat a vizualizovat obsah svého šatníku a přesně vědět, čím nově pořizovaný kousek doplní. Alespoň takto Vám pohotově odpoví, když se jí z dlouhé chvíle nezištně zeptáte, zda tuto věc užije a jestli náhodou podobný kousek již doma nemá.

Emancipace pánské módy

Pánská móda byla vždy chápána jako popelka ve stínu bohatší dámské módy a souvisejícího módního odvětví. Byznys s pánskou módou se v posledních letech výrazně emancipuje a mnoho návrhářů se specializuje výhradně na pánskou módu. Jak roste objem tržeb s pánským oblečením, a roste rychleji než s dámskou módou, tím je detailněji zkoumáno nákupní chování muže a vůbec vnímání módy mužem.

Jak nakupuje oblečení muž?

Designérské kolekce pánské módy nejsou žádné módní extravagance, ale praktické a nositelné kombinace oblečení, kdy muž má možnost přesně posoudit celkový dojem. Muž totiž není schopen abstrakce a nedovede správně kombinovat materiály a barvy. Když si muž vybírá oblečení, tak často dá na doporučení shop asistentky, nebo zvolí již definované kombinace na figurínách a reklamních fotografiích. Z naší zkušenosti při nakupování online na www.smartmen.cz muži oceňují společné fotografie již předpřipravených kombinací například pánských společenských košilí s kravatami. Oba kusy zboží navíc nakoupí jedním klikem. Muži zrovna tak prakticky přikládají do virtuálních nákupních košíků celé sady spodního prádla – trička, boxerky a ponožky.



autor: smartmen
vytvořeno - 16.9.2012
Počet shlédnutí: 1566

© 2010 - 2024 AiVision, s.r.o. - tvorba webových stránek, AiVision na Seznam.cz