Nákupní chování mužů se od žen zásadně liší. Co se týče oblečení a módy, žena je schopná při výběru konkrétního kousku oblečení přesně na dálku zkombinovat a vizualizovat obsah svého šatníku a přesně vědět, čím nově pořizovaný kousek doplní. Alespoň takto Vám pohotově odpoví, když se jí z dlouhé chvíle nezištně zeptáte, zda tuto věc užije a jestli náhodou podobný kousek již doma nemá.
Pánská móda byla vždy chápána jako popelka ve stínu bohatší dámské módy a souvisejícího módního odvětví. Byznys s pánskou módou se v posledních letech výrazně emancipuje a mnoho návrhářů se specializuje výhradně na pánskou módu. Jak roste objem tržeb s pánským oblečením, a roste rychleji než s dámskou módou, tím je detailněji zkoumáno nákupní chování muže a vůbec vnímání módy mužem.
Designérské kolekce pánské módy nejsou žádné módní extravagance, ale praktické a nositelné kombinace oblečení, kdy muž má možnost přesně posoudit celkový dojem. Muž totiž není schopen abstrakce a nedovede správně kombinovat materiály a barvy. Když si muž vybírá oblečení, tak často dá na doporučení shop asistentky, nebo zvolí již definované kombinace na figurínách a reklamních fotografiích. Z naší zkušenosti při nakupování online na www.smartmen.cz muži oceňují společné fotografie již předpřipravených kombinací například pánských společenských košilí s kravatami. Oba kusy zboží navíc nakoupí jedním klikem. Muži zrovna tak prakticky přikládají do virtuálních nákupních košíků celé sady spodního prádla – trička, boxerky a ponožky.
© 2010 - 2025 AiVision, s.r.o. - tvorba webových stránek, AiVision na Seznam.cz