ODKAZY

 

Centrální vysavače

Beam je světoznámá značka centrálních vysavačů. Značka je součástí holdingu Electrolux, což je největší světový výrobce na centrální vysavače. Stále více a více zákazníků se zajímá o možnosti centrálního vysávání, neváhejte a pořiďte si centrální vysavače právě nyní.

Garážová vrata

Společnost Olymps Door je předním dodavatelem garážových sekčních vrat ve střední Evropě. Vzhledem ke zkušenostem jsme schopni nabídnout garážová vrata do všech možných domů i komerčních center. Na našich stránkách objevíte i návrhář vrat.

Server AiNews obsahuje 1323 článků a 38 čekají na schválení administrátorem.

Líbí se vám tento web

 

 39%

 

 26%

 

 7%

 

 10%

 

 17%

odpovědí: 138
Kategorie: Auto Moto
1336.jpg

IT firma z Erkrathu zvítězila mezi čtenáři časopisů nakladatelství ETM v kategorii burzy nákladů.

Erkrath, 06.07.2016 – Také v tomto roce může TimoCom po oficiálním oznámení výsledků opět používat označení „Beste Marke“ (Nejlepší značka) v kategorii burzy nákladů. Čtenáři časopisů lastauto omnibus, trans aktuell a FERNFAHRER každoročně hlasují o nejlepších užitkových vozech a nejlepších značkách. Tato cena, kterou uvedlo do života nakladatelství ETM, oceňuje iniciativu při vývoji inovativních produktů a služeb pro oblast dopravy. Marketingový ředitel TimoCom Christof Thesinga během slavnostního předávání cen ve Stuttgartu řekl: „Ocenění „Beste Marke“ (Nejlepší značka) pro nás je a zůstává velkou ctí. Vždy je pro nás potvrzením, že nasazení našich zaměstnanců stojí za to. Tento rok je ale jistě také symbolem toho, že přímý kontakt se zákazníky se vyplácí.“

Komunikativní a transparentní

Jedním z důvodů, proč čtenáři zvolili právě TimoCom, je podle Thesingy přímá komunikace se zákazníky. Více než 50 mezinárodních zaměstnanců mluví každý den s více než 2.000 uživateli TimoCom a vysvětluje jim funkce platformy nebo odpovídá na otázky týkající se podnikání v dopravě. V oblasti sociálních médií se nejdůležitějším digitálním kanálem stalafacebooková stránka TimoCom, protože firmě umožňuje kontakt se zákazníky v reálném čase. „Nic není přesvědčivější, než přímá a osobní reakce na zpětnou vazbu“, objasňuje marketingový profesionál. „Náš tým pro sociální média se našich zákazníků aktivně ptá na jejich mínění o určitých aspektech dopravní platformy.“

Tato přímá komunikace je velmi motivující nejen pro zákazníky a podporuje všeobecnou spokojenost se značkou, nýbrž je také součástí firemní filozofie a tedy samozřejmostí pro zaměstnance. Proto tedy nijak zvlášť neudiví, že jeden ze zaměstnanců TimoCom před volbou – pro případ nového vítězství – slíbil, že z radosti skočí v obleku do vody z pětimetrové věže. O řádném splnění tohoto slibu se můžete přesvědčit sami – na facebookové stránce Timocom pochopitelně.

 

Více informací o TimoCom najdete na www.timocom.cz.



autor: TimoCom
vytvořeno - 20.7.2016
Počet shlédnutí: 1296

© 2010 - 2024 AiVision, s.r.o. - tvorba webových stránek, AiVision na Seznam.cz