ODKAZY

 

Centrální vysavače

Beam je světoznámá značka centrálních vysavačů. Značka je součástí holdingu Electrolux, což je největší světový výrobce na centrální vysavače. Stále více a více zákazníků se zajímá o možnosti centrálního vysávání, neváhejte a pořiďte si centrální vysavače právě nyní.

Garážová vrata

Společnost Olymps Door je předním dodavatelem garážových sekčních vrat ve střední Evropě. Vzhledem ke zkušenostem jsme schopni nabídnout garážová vrata do všech možných domů i komerčních center. Na našich stránkách objevíte i návrhář vrat.

Server AiNews obsahuje 1172 článků a 26 čekají na schválení administrátorem.

Líbí se vám tento web

 

 39%

 

 27%

 

 7%

 

 10%

 

 16%

odpovědí: 134
Kategorie: Služby
neniobr.jpg

Čím lépe budete znát svého zákazníka, tím lépe budete moci směřovat svůj marketing a propagaci.

Znát požadavky a potřeby svých zákazníků je velice důležité nejen s ohledem na nabízené produkty a služby, ale také z důvodů volby správného marketingu a propagace jak na zákazníky působit.

Je řada způsobů, jak informace o zákaznících zjistit. Pokud chcete co nejširší informace, je dobré kombinovat více cest k dosažení potřebných informací.

Mezi nejlepší způsoby patří přímá komunikace se zákazníkem. Pokud jste v přímém kontaktu se zákazníkem, neváhejte se ho zeptat na jeho požadavky, co by uvítal a co byste mohli změnit a zlepšit.

Důležité jsou také informace od kolegů z prodejního oddělení, kteří jsou v kontaktu s dalšími zákazníky. Pokud využíváte služeb dealerů a externích dodavatelů, komunikujte také s nimi.

Mezi základní zdroj informací patří data z prodejních systémů, ať už se jedná o přehledy podle faktur, informace získané z e-shopu nebo prostřednictvím speciálních programů.

Zdrojem informací mohou být i informace získané z webu prostřednictvím Google Analytics. 

Vyplatí se také sledovat diskuse na sociálních sítích, prohlížet recenze a ponořit se do internetových diskusí.

Mezi nejnáročnější cestu ke zdroji informací o požadavcích zákazníků je dotazování formou vyplňování dotazníků. Informace získané touto cestou patří mezi nejpřesnější, ale je nutné si uvědomit, že se jedná o způsob náročný pro zpracovatele, tak i pro zákazníka, který by měl dotazník vyplňovat. Získávání informací prostřednictvím dotazníku je nutné předem opravdu důkladně zvážit.

Kde a jak získat informace o vašich zákaznících vám poradíme v naší společnosti ANERI s.r.o. v Liberci. První konzultace je zdarma.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/2020/03/16/znate-sveho-zakaznika/



autor: ANERI
vytvořeno - 30.3.2020
Počet shlédnutí: 252

AiVision na TwitteruAiVision na Twitteru