Asi se všichni shodneme na tom, že každý článek o vaší firmě, vašich službách a produktech, který si někdo přečtě ať už v novinách, časopise nebo na Internetu je dobrý. Publikování PR článků na Internetu nejen přispěje ke znalosti vaší firmy, ale také pomůže díky zpětným odkazům zvýšit pozici vašich webových stránek ve vyhledávačích.
Ať už máte nějakou výhodnou akci pro zákazníky nebo na trh uvádíte novou službu či produkt, díky PR článkům o tom můžete levně a rychle dát vědět světu. Na českém internetu existuje docela dost míst kde mohou být publikovány a to většinou zdarma. Nepleťe si ovšem kvalitní článek s tiskovou zprávou. Článek by měl být napsán pro konkrétní informační server na míru, protože většina z nich nestojí o text, který se v úplně stejné podobě objevil už někde jinde.
A KDE TEDY PUBLIKOVAT?
Jsou to například servery:
Prčlánek.cz (http://prclanek.cz/), PressPortal.cz (http://pressportal.cz/), VolnéČlánky.cz (http://volneclanky.cz/), Kvalitní.cz (http://www.kvalitni.cz/), HoubaCZ.net (http://houbacz.net/), ČlánkyZdarma.cz (http://www.clankyzdarma.cz/), prTexty.cz (http://prtexty.cz/), 440.cz (http://www.440.cz/), PiaRclanky.cz (http://piarclanky.cz/), Promo-Články.cz (http://www.promo-clanky.cz/), CoTěZajímá.cz (http://cotezajima.cz/), MojeČlánky.cz (http://www.mojeclanky.cz/) a několik dalších.
Každý server má svoje pravidla pro umístění vašich příspěvků. Obecně lze říct, že čím kvalitnější text bude, tím má lepší šanci na zveřejnění i to, kolik lidí si jej přečte.
Kdy napíšte nějaký článek o vás vy a kam jej umístíte?
autor: Ing. Richard Kafoněk
specialista na internetový marketing
MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ
© 2010 - 2025 AiVision, s.r.o. - tvorba webových stránek, AiVision na Seznam.cz